Жорстока правда

без цензури, без моралі і табу - тільки правда

juta

Чорногора - Маричейка - Бребенескул

Коли з подругою їхали потягом від Києва до Львова - народилась ідея трешового походу. Щось на зразок «Classico Chornogora»: щоб дощ, сніг влітку, град на хребті, по коліні в болоті :) Ну і спартанські забіги від гори до гори.

Одним словом, вирішили ми їхати на Чорногору і пройтись маршрутом від Попа-Івана і до Петроса, по дорозі збігавши на Маричейку. Ос так виглядав задуманий маршрут:

До слова, гідрометцентр пообіцяв дощ, сильний вітер, туман та інші неприємності. Якраз те, що нам було потрібно.

Висновок першого дня походу: в гідромедцентрі прогноз гадають на кавовій гущі. Дощ почав падати тільки близько 12 ночі, так й той - не сильний. Натомість, нам вдалось за один день добігти від села Ільці, через Дземброню та Вухатий Камін, до Попа-Івана та спуститися до озера Маричейка. При чому, відрізок Вухатий Камінь - Піп-Іван - Маричейка ми подолали за дві години.

Другий день походу розпочався з традиційних вагань між «знову підніматися на хребет» та «йдемо в село». Врешті перший варіант переміг і ми, за майже півтори години, знову були на Попі-Івані. Цього разу ми мали більше часу насолоджуватися чудовими краєвидами південних вершин Чорногори - нікуди не поспішали. Хмар було небагато. Час від часу виглядало сонце.

Витративши десь зо пів години на розслаблення, ми рушили в бік Несамовитого по хребту. В захмарних планах витало бажання пробігтися хребтом за один день та заночувати на перемичці між Петросом і Говерлою. Враховуючи, що йдемо ми переважно до 21:00 - задум був цілком реалістичний.

Проте, вже не Бребенескулі хребет осідлали хмари. Температура впала десь до +10. Посидівши на хребті в намаганнях сфотографувати озеро Бребенескул (нічого не вийшло - туман над озером висім ще той), ми вирішили ночувати на Несамовитому. До цього озера залишалась година ходьби.

Дійшли до вказівника «Туркул - 1,5 км». Видимість - 20-25 метрів. Холодно, вологість шокапєц. В цьому місці і почались пригоди. Справа в тому, що на цій позначці хребет повертає трішки вліво. Натомість, є доволі протоптана стежина, яка веде прямо, на один із бічних відгалужень хребта. І саме на це відгалуження ми пішли, загубивши дорогу в щільному тумані.

Побродивши по хащах жерепу ми зрозуміли, що залишили основний хребет десь позаду. Ну і тут ми зробили певно найбільшу помилку під час нашого походу. Замість того, щоб повернутися до вказівника на Туркул, ми повернулись до одного з розгалужень стежки і, в кінцевому, вийшли фіг зна де у підніжжі Чорногірського хребта. На годиннику була вже майже дев’ята вечора. Жодного бажання продовжувати пошук дороги у нас не залишилось і ми розклали намети біля найближчого джерела.

На третій день виявилось, що ми перебуваємо десь на шляху від хребта до Заросляка. Погода була препаскудна - легкий туман і дощ. Зібрали речі і рушили в Заросляк. Йшли ми схилом паралельного Чорногорі хребта і вийшли на дорогу між Заросляком та Десятим кілометром (КПП).

Далі таксі від КПП до Ворохти (60 грн.), маршрутка на Коломию (нафік було туди їхати - питається в задачці :)), електричка до Івано-Франківська та очікування Чернівецького потягу на Львів. Про Івано-Франківськ окреме слово: дуже дякую Укразалізниці за прекрасну можливість без проблем взяти квитки до Львова та виїхати з Івано-Франківська після 21:00. Сарказм.

Ось такий от вийшов похід. Карта пройденого маршруту:

Дяка чудовій компанії. Десь за кілька тижнів, думаю, зберемось на черговий забіг ;) Фотки з походу:

Фотографии в альбоме «Чорногора 2011» Андрея Дутчака на Яндекс.Фотках

День Загрузки 2008

Метки

Интересы
a.c.a.b., Forex, free chechnja, linux, mp3, PhotoShop, PR, splin, ubuntu, wallpaper, war, апокаліпсис, Бандера, болото, відьма, відьомство, Вій, війна, військова розвідка, война, Газета по Українськи, гепатит, готи, готика, громадська діяльність, гротеск, Девід Лейн, Дорошенка 50, етно, журналістика, зброя, звязки з громадськістю, Кавказ, Калуш, карпати, Кому Вниз, Львів, магія, Майдан, Маркетинг, Мертвий Півень, музика, націоналізм, національна ідея, НГО, нечисть, ОПОРА, пентаграма, Петрос, подорожі, політика, попіл, пропаганда, русалки, сатана, сатанизм, Сатанізм, свободная Чечня, секс, Сердючка, склеп, собор, СОБР, сплин, стратегічне озброєння, суицид, суїцид, суть життя, терор, тероризм, третій сектор, Україна, УНСО, УПА, Фантом 2, фрілансер, хрест, цікаві люди та місця, Чечня, чорна магія, чорний плащ